מתכון לקינוח טבעוני קל, שלפעמים פשוט חייבים משהו מתוק

במסגרת שיגרת האימונים הקשה והיומיומית שלנו, אנו נאלצים להתמודד עם מגוון רחב של פיתויים. הקמח הלבן קורא לנו מן החלונות של המאפיות, המטוגנים רוחשים בשמן החם והסוכר הלבן מאותת לנו מהשולחן. אז לפעמים מותר ואף חשוב להיעתר להם ולאכול משהו שבדרך כלל אנחנו לא מרשים לעצמנו. אפשר פעם בשבוע לאכול משהו קצת פחות בריא אבל משהו שעושה לנפש טוב . הנה מתכון לקינוח טבעוני קל עוגת שוקולד טופו, ללא אפייה שאפשר לתקתק ביום המנוחה מהאימונים שלנו.

קינוח טבעוני קל ומנצח!

את מושלמת!

 

עוגת שוקולד טופו

מצרכים ל6 עוגות אישיות או אחת גדולה

*200 גר' שוקולד מריר (שתי חפיסות)

*חבילה אחת של טופו משי (או אריזה של טופו רגיל טחון מעורבב עם מעט מים כדי להפוך אותו למשחתי, מרקם שדומה לשמנת)

* שרוול של פתי בר (או כל סוג של עוגיות אחרות שאוהבים, אפשר גם עוגיות לוטוס הנהדרות)

*מעט שמן קוקוס (לא לוותר)

הוראות הכנה

ממיסים את השוקולד מעל מים חמים או במיקרוגל, כאשר השוקולד נמס מערבבים יחד עם הטופו משי וכדי להפוך את הכל לכדי מרקם אחיד, שווה לטחון את הכל יחד במעבד מזון (כדי שלא ישארו גושים לבנים).

במקביל טוחנים במעבד מזון את הפתי בר עד שמתקבלת ערימה של פירורים, לאחר מכן מוסיפים מעט שמן קוקוס (כ- 3 כפות) ושתי כפות מים ומערבבים יחד לכדי תערובת דביקה ומתוקה.

מניחים מעט מהתערובת של הפתי בר בתבנית ומשטחים היטב וממעל מוזגים מן התערובת של השוקולד טופו.

מצננים במקרר לפחות כ- 3 שעות.

זהו. אין פה יותר מדי סוכר או שמן. לא הכי בריא בעולם, אבל באמת לא כזה נורא!

מבטיח שאוכלי כל, יעוטו עליה וזה באמת קינוח טבעוני קל שכיף לתקוע בלי היסוס אחרי ריצה ארוכה.

קינוח טבעוני קל וטעים

שלמות של שוקולד וטופו

Comments

comments

Written by חגי לפלר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.