Home » עוגת גבינה טבעונית לשבועות
עוגת גבינה טבעונית לשבועות

עוגת גבינה טבעונית לשבועות

בואו נדבר גלויות, רוב רובם של עוגות הגבינה הטבעוניות הן בדרך כלל, לא מזינות ומכילות כמויות היסטריות של שומן. אבל אם בכל זאת אנחנו רוצים להתפנק בעוגת גבינה טבעונית אז חשוב לדעת מספר דברים:

תחליפי הגבינה מכילים הרבה שומן ומעט מאוד חלבון או סידן. יתרה מכך, ישנן גבינות טבעוניות שמזכירות לי במבנה התזונתי שלהם מרגרינה! כן, סוג של שומן מוקשה.

שימו ♥ אולי הם נראים כמו גבינה, טעימים כמו גבינה אך רחוקים שנות אור מהערכים התזונתיים של גבינה.

לכן, החלטתי להיענות לאתגר ולהכין עוגה בסגנון עוגת גבינה אפויה, שהיא גם בעלת ערך תזונתי.

 

עוגת גבינה טבעונית

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אז מה צריך?

עוגת גבינה טבעונית לשבועות

עוגה בסגנון גבינה אפויה

  1. 300 גרם טופו רך (טופו משי)
  2. כוס וחצי קמח מלא
  3. חצי כוס סוכר
  4. חצי כוס שמן קוקוס
  5. שקית אבקת אפייה
  6. כפית מיץ לימון
  7. כפית גרידת קליפת לימון
  8. כפית תמצית ווניל
  9. כפית חמאת בוטנים
  10. חצי כוס חלב סויה
מערבבים היטב את כל המצרכים עד קבלת בלילה אחידה וללא גושים.
אופים על חום בינוני (180) כ35 – 40 דקות ושמתפזר ריח של עוגה בבית והעוגה מתייצבת ומשחימה.
לקצפת
  1. קפוסת שימורים אחת, מקוררת היטב במקרר, של קרם קוקוס (מעל 20% שומן)
  2. חצי כוס סוכר
מה עושים?
פותחים את קופסת השימורים ומוציאים רק את החלק הלבן הקשה. ללא הנוזלים שנותרו בקופסה
מקציפים עם חצי כוס סוכר ומורחים על העוגה.

התזונאית תמי אדיב מוסיפה:

“העוגה, כדרכן של עוגות, עשירה וטעימה.
פרוסה אחת מכילה כ-170 קלוריות, וכמויות יפות של סידן כ-50 מ”ג לפרוסה ו4 גרם חלבון “

לדף הפייסבוק של תמי אדיב

 

 

 

 

Comments

comments